Menurut Chery Malaysia, setakat Jumaat (24 Mei 2024), sebanyak 92% pemeriksaan bagi kesemua 600 pemilik Chery Omoda 5 yang terlibat dalam pemanggilan semula buat isu 'axle beam' belakang sudah selesai.
Mereka telah membuat temujanji pemeriksaan di pusat servis rasmi Chery.
window.googletag = window.googletag || {cmd: []}; googletag.cmd = googletag.cmd || []; googletag.cmd.push(function() { googletag.defineSlot('/22557728108/my_article_fourthp_under_pc', [
728,
90
], 'div-gpt-ad-1685525140735-0').addService(googletag.pubads()); googletag.pubads().enableSingleRequest(); googletag.pubads().collapseEmptyDivs(); googletag.enableServices(); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1685525140735-0'); });
Bagi pemilik lain yang hendak membuat juga pemeriksaan berkenaan hal ini, talian khidmat pelanggan Chery Malaysia boleh dihubungi di 03-2771 7070.
Juga baca: Tidak, ia bukan masalah khusus model CKD Malaysia: Chery Indonesia juga sedang memanggil semula Omoda 5!
Beliau berlatar belakangkan kejuruteraan mekanikal dan mempunyai minat yang mendalam terhadap kereta sejak dipaksa untuk membaca buku (permotoran). Disebabkan itu, beliau ada titik lembut untuk setiap kereta. Walaupun meminati pemanduan yang rancak, gaya pemanduan beliau yang sebenar hanyalah santai kerana sudah dimanja oleh Lexus.
window.googletag = window.googletag || {cmd: []}; googletag.cmd = googletag.cmd || []; googletag.cmd.push(function() { googletag.defineSlot('/22557728108/my_article_relatedmodel_above_pc', [
728,
90
], 'div-gpt-ad-1685525247138-0').addService(googletag.pubads()); googletag.pubads().enableSingleRequest(); googletag.pubads().collapseEmptyDivs(); googletag.enableServices(); });
googletag.cmd.push(function() { googletag.display('div-gpt-ad-1685525247138-0'); });